KURUMUMUZ ÇETİN ŞEN BİLİM VE SANAT MERKEZİ OLARAK, AKSARAY'DA DÜZENLENEN TÜBİTAK 55. LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ BÖLGE YARIŞMASINDA 13 PROJEMİZ SERGİLENMEKTEDİR.
TÜRKİYEDEKİ BİLSEMLER İÇERİSİNDE EN ÇOK PROJE DAVETİ ALAN BİLSEM OLARAK, BU BAŞARIYA İMZA ATAN ÇOK DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZİ VE EMEĞİ GEÇEN ÖĞRETMENLERİMİZİ TEBRİK EDİYORUZ. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUZ.
ADI-SOYADI | DANIŞMAN | PROJENİN ADI |
CEYLİN KÖKSAL | ŞADİYE A. TEKCAN | LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖNYARGILARININ ÇEŞİTLİ FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ VE OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİ İLE FARKINDALIKLARININ ARTIRILMASI |
ALYA YAŞLI | ŞADİYE A. TEKCAN | LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖNYARGILARININ ÇEŞİTLİ FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ VE OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİ İLE FARKINDALIKLARININ ARTIRILMASI |
FATMA M. KARATEPE | NİLÜFER KONUK | HARİTALI KUTU OYUNLARININ CUMHURİYET TARİHİNİ ÖĞRENMEYE ETKİSİ: "TARİHE SOR" OYUNU |
ECEM YAVUZER | NİLÜFER KONUK | EĞİTSEL OYUNLARLA ÖZEL EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN TARİH ÖĞRENİMİ: "BENİM TARİHİM BENİM OYUNUM" |
PELİN NUR DİNÇ | EBRU ALTINDİŞ | LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRENMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ (PROJE OKULLARI ÖRNEĞİ) |
EFSA ÖZÜBERK | SERHAT ALBAYRAK | BÜTÜN ASALLARI KAPSAYAN YENİ BİR BÖLÜNEBİLME KURALI |
OSMAN SEMİH SEZGİN | ERAY DEMİRÇELİK | MİKROKAMPÜS EĞİTİM ASİSTANI |
YİĞİT KÖMÜRCÜ | ERAY DEMİRÇELİK | MİKROKAMPÜS EĞİTİM ASİSTANI |
MUHAMMED ERAY BİLİR | ERAY DEMİRÇELİK | MİKROKAMPÜS EĞİTİM ASİSTANI |
ALİ DÜZGÜN | ŞERİFE ATİK | TÜRK DEVLETLERİNİN BİLİNİRLİĞİ İÇİN DİJİTAL BİR MATERYAL ÖNERİSİ: BALTOY |
HAYRULLAH CAN ÇAKIR | ŞERİFE ATİK | TÜRK DEVLETLERİNİN BİLİNİRLİĞİ İÇİN DİJİTAL BİR MATERYAL ÖNERİSİ: BALTOY |
CEYLİN ÜREY | ŞERİFE ATİK | "ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNE" ŞİİRİNİ DAHA İYİ ANLAMAK İÇİN DİJİTAL BİR MATERYAL ÖNERİSİ: KELİMELERDE KALEMİZ |
ZEYNEP EDA ŞAHİN | ŞERİFE ATİK | "ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNE" ŞİİRİNİ DAHA İYİ ANLAMAK İÇİN DİJİTAL BİR MATERYAL ÖNERİSİ: KELİMELERDE KALEMİZ |
BURAK ATEŞMEN | ŞERİFE ATİK | E-MATERYALİN (DEYİMSERİ) YÖRESEL DEYİMLERİN ANLAMLARINI ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMES |
HATİCE KABASAKAL | ŞERİFE ATİK | E-MATERYALİN (DEYİMSERİ) YÖRESEL DEYİMLERİN ANLAMLARINI ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMES |
ELİF ÖZGAN | TURAN ŞİMŞEK | LİSE ÖĞRENCİLERİNDE RASTLANAN KALIPYARGILAR VE KALIPYARGILARIN KAYNAKLARI "KAYSERİ ÖRNEĞİ" |
TENZİLE ERHAN | TURAN ŞİMŞEK | LİSE ÖĞRENCİLERİNDE RASTLANAN KALIPYARGILAR VE KALIPYARGILARIN KAYNAKLARI "KAYSERİ ÖRNEĞİ" |
BERAT ŞAHİN | UMUT GÖNEN | AGROPYRON REPENS (L.) P. BEAUV. RİZOM ÖZÜTÜ KATKISININ DONDURULMUŞ HAMURDA KRİYOPROTEKTAN OLARAK KULLANIM POTANSİYELİNİN ARAŞTIRILMASI |
NEHİR ÖZDEMİR | UMUT GÖNEN | 10. SINIF LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SU OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: KAYSERİ ÖRNEĞİ |
MUSA KILINÇER | UMUT GÖNEN | 10. SINIF LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SU OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: KAYSERİ ÖRNEĞİ |